Плочки
2 години гаранция
Technistone осигурява гаранция от 2 години за плочки, специални формати или плочи, които са предназначени за плочки, които се режат от самия клиент, от датата на доставката. Дефекти, причинени от непрофесионално боравене с плочки и фабрични изделия, които са в противоречие с Общите търговски условия – част ІІІ / 2: Техническо ръководство за монтаж на плочки, не могат да бъдат считани за дефекти.
Обработени плочи за интериорна употреба в домакинство
10 години гаранция
Technistone осигурява гаранция от 10 години за плочите за вътрешно ползване в домакинството от датата на монтажа. Technistone предоставя на първия / първоначалния потребител, закупил плочи на Technistone (наричан по-нататък само “Продавач”) ограничена гаранция за плочи, доставени от Technistone, за период от десет (10) години, считано от датата на изпращането им до Продавача.
Тази гаранция се предоставя от Technistone само в случаите, когато техните плочите се инсталират в интериорно жилищно пространство (т.е. за домакинството), но не и за плочите, инсталирани в обществено достъпни пространства. Продавачът има право, за цялото време на гаранцията, да представи своята жалба, свързана с плочите, съгласно условията, посочени в Общите условия за търговия – част II: Правила за жалби.
Обработени плочи, монтирани на публично достъпни пространства
5 години гаранция
Technistone осигурява гаранция от 5 години от датата на монтажа за плочите, инсталирани в публично достъпни интериорни пространства. Клиентът на “Технистон Груп” има право, за цялото времетраене на гаранцията, да представи своята жалба, отнасяща се до плочите, съгласно условията, предвидени в Общите условия за търговия II – Правила за жалби на дружеството Technistone.
Удължена гаранция
Можете да получите до 3 години удължение на гаранционния си период, ако регистрирате закупения от Вас продукт. Можете да го направите тук.
Как да подадете иск
Клиентът трябва да подаде искане от продавача винаги писмено, например чрез Протокол за претенция. За формализиран протокол за претенция, вж. Приложение № 1.
В случай, че клиентът лично подаде искане към продавача, продавачът е длъжен да издаде писмен отчет за подаденото искане.
Писменият протокол (Протокол за претенция) трябва да съдържа точно описание на дефектите и освен това:
- номер на фактура и дата на доставка.
- точното наименование на дефектната / липсващата асортиментна единица (посочена с наименованието на продукта, неговата дебелина, обработката на повърхността и производствения номер на партидата).
- точно описание на дефекта.
- брой на дефектни / липсващи продукти.
- предложение за това как бихме могли да удовлетворим иска.
Клиентът трябва да представи мостра от продуктът, за който се отнася претенцията, ако това е технически възможно или поне да направи цифрова снимка с необходимото качество.
В случай на цифрова снимка трябва да има ясно видим етикет с баркод на плочата или картонената кутия на плочките, плюс приложен метър или друго средство за измерване в метрична система, поставено до дефекта, плюс снимка на цялата плоча.
В случай на претенция за дебелината на плочата клиентът трябва да изпрати измерените с шублер стойности на дебелината в четирите ъгъла на плочата.
В случай, че плочата вече е отрязана, той трябва също така да посочи и стойностите на дебелината, измерени с шублер, и във вътрешната (изрязана) страна на плочите.
В противен случай клиентът трябва да даде възможност на продавача / производителя да провери заявения продукт на мястото на монтажа / съхранение и т.н. за своя сметка.